Friday, January 8, 2010

Pertama kali @ first time

Salam...bahagianya dapat belajar membina blog dengan En. Aziz.. Nie merupakan pertama kali atau first time membina blog nie.. Nampak macam senang nak dibina..Tetapi ada yang sukarnya..Mungkin yang sukar adalah kandungan yang perlu di masukkan dalam blog...Tetapi mana ada kerja mudah untuk berjaya..so saya akan belajar dari bawah...Saya harap saya akan dapat banyak idea dalam menjadikan blog ini menarik untuk tatapan semua... Untuk permulaan blog ini, saya rasa setakat ini dahulu.. Mungkin akan disambung malam ini atau pun pada masa lapang..Yang penting sekali terima kasih kepada En. Aziz..Banyak ilmu saya perolehi sepanjang menjadi pelajar En. Aziz.. Walaupun sudah tidak mengajar kami, apa ilmu yang telah diberikan kepada kami akan kami praktik dan gunakan sebaik mungkin.. Semoga En. Aziz succes selalu...
U I LOVE...

No comments:

Post a Comment